Sayfalar

25 Ocak 2016 Pazartesi

HAYDİ PAMUK ELLER KİTAPLARA !

Merhaba sevgili arkadaşlarım,

Bu sefer ki yazım ne gıdalarla ne de gezi ile alakalı. Daha hayırlı bir iş için uzun zaman sonra yazmak için klavyemin başına geçtim.

Bir öğretmen arkadaşımın okulunda oluşturduğu kütüphane için kitap topluyoruz.Bende daha geniş kitlelere ulaşabilmek adına yazmak istedim.Beni tanıyan arkadaşlarım bu tür organizasyonlara karşı hassas ve destekci olduğumu bilir.Üniversitede iken de bu tarz organizasyonlara imza atmıştık.



Ümit İkiz arkadaşım Ağrı ilinde öğrentmenlik yapıyor. Kendisinin geçen sene okulunda ki tatlı öğrencilerine; teknooji, kırtasiye ve giyim olarak destekte bulunmuştuk.Bu yüzden Şimşek Bisküvi'de ki eski iş arkadaşlarıma da ayrıca teşekkür ederim.

Bu linkte miniklerimizin heyecanlarına şahit olabilirsiniz :)

https://drive.google.com/file/d/0B0B7QDEkbWw2SklRSDdjOWtZS1U/view

https://drive.google.com/file/d/0B0B7QDEkbWw2djRWVlMtb2R0UVk/view

Geçen sene hediyelerini minikler böyle almışlardı.

Öğretmen Ümit İkiz arkadaşım bu sene farklı bir okula atandı ve ordaki miniklerimiz için yeni bir kütüphane oluşturmak istiyor. Bende onlara hep birlikte destek olabilceğimizi düşünüyorum. Eminim bu yazıyı okuyan arkadaşlarım desteklerini esirgemeyecektir. İletişim adres ve bilgilerini aşağıda paylaşıyorum.

Unutmayalım herkes bazen şanslı bir çocukluk, eğitim hayatı geçiremeyebiliyor.Hayat paylaştıkca güzel değil mi! Paylaşalım, bizde paylaştıkça mutlu olalım...

O zaman; HAYDİ PAMUK ELLER KİTAPLARA!

Okul Adi :Aşağı Küpkıran Ilkokulu
Adresimiz: Agri / Merkez / Asagi Kupkiran Mh. Asagi Kupkiran IlkokuluIhtiyac: 1 2 3 4. Sinif seviyesi hikaye kitaplariUmit Ikiz 0544 522 1678


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder