Sayfalar

19 Ağustos 2013 Pazartesi

kesişen hayatlar...



Aşk romanı sevdiğim söylenmez. Tabiki ele aldıp, okuduğum bu kitabım bir aşk romanıydı diyemem. Yazarımız, Amerikalı  Danielle Steel.Yazdığı romanların sanırım 22 si TV 'ye uyarlanmış.

Kitaba başladığınızda size biraz karmaşık gelebilir.Hiç beklemediğiniz bir anda başınıza gelen büyük bir felaket ile hayatınızın değişmesi. Çokta uçuk kaçık birşey değil bence ki, hepimizin hayatında vardır böyle anlar. Yazar deprem felaketiyle yaşananları, insanların hayatına etkisini hikayeleştirmiş.




Bir gece yardım konseri için bir araya gelen insanların olduğu şehirde büyük deprem olmasıyla başlıyor hikaye. Daha sonra çeşitli ve farklı çevrelerden biraraya gelen karakterlerin bir anda bambaşka bir hayata dalmasıyla devam ediyor roman.Bir yanda büyük yıkıma ugrayan aile, diğer yanda yeni başlayan aşkların varolma çabası. Hiç ummadıkları bir anda değişen hayatları ...

Ben severim biraz gerçekçi kitapları.Sanırım fazla realist biriyim bu yüzden bilim kurgu filmlerini izleyebildiğim  ve çok fantastik, yine bilim kurgu baızında ki kitapları okuyabildiğim söylenemez. Ben genelde okuduğum şeyleri gerçek hayatta oturtmaya çalışırım nedense huy işte :)

Bu kitabı anca 1,5 ay da okuyabildim. Neden demeyin; benim tembelliğim.Fakat yarısını 3 gunde bitirdim :)
Okumaya başladığınızda sizi sıkmadan, kendini okutabilcek sade bir roman.Erkekler sıkılabilir ama bece bayanlar için güzel bir kitap diyebilirim. Puanım 6/10 ; eğer puanlama yapmak gerekirse.

Hepinize güzel haftalar dilerim. Okumaktan vazgeçmeyelim!!! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder