Sayfalar

14 Ocak 2013 Pazartesi

Aklıma bir blogum oldğu yeniden gelirse?

Herkese tekrar merhabalar..

Öncelikle yine belirtmek isterim, edebi bir tarafı olmayan bir insanım.Bu yüzden öyle özlü sözler güzel yazılar beklentisi içerisinde olmayınız :) Beni tanıyanlar bilir çok konuştuğumu.Ama bu boş muhabbet ettiğim anlamında değil tabiki de.Sadece konusmayı seviyorum...Aslında gezilerimi, yasadığım ilginç olayları.. vb. şeyleri anlattığım günlük benzeri bir not defterim var.Blog kullanmak güzel birşey ve gerçekten sürekli kullanan arkadaşlarımı da tebrik ediyorum.

Bir önceki yazımı 3 ay önce yazmışım.Romanya hayatımın 2,5 ayını geride bıraktığımı söylemişim.Evet şu an ise güzel ülkem Türkiye' ye dönmeme ise 2,5 ayım kaldı... Sanırım dönüş psikolojisine de girmiş bulunmaktayım.Her ne kadar buraya, insanlarına alışmakta zorluk yaşamış olsamda insan alışıyor. Burdaki hayatım, yaşadıklarım, kendime kazandırdıklarımla birlikte buraya alıştığımı çok iyi hissedebiliyorum.

Yazım yine kısa oldu.Kendim bilgisayardan birşeyler okumayı cok sevmediğim için uzun yazamıyorum sanırım.Anlatacağım o kadar cok şey var ki normal de :) Bir yerden baslamak lazım biliyorum.Bu yüzden bir sonra ki yazımda görüşmek üzere...

Romanya'dan sevgiler ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder