Sayfalar

21 Ocak 2013 Pazartesi

Nereden başlasam Romanya hayatıma?

Kendime sorduğum bir soru bu; nereden başlasam?

Evet en baştan almak güzel olacak sanırım.Yaklaşık 6 ay önce Romanya macerama başladım.AB Gönüllü Hizmetleri Projelerine basvurumu yaptım, seçildim ve valizimi toplayıp Romanya 'ya geldim. Türkiye' den birlikte geldiğim, sevdiğim bir arkadşımla 5 günlük Bükreş gezisi yaptım.Bükreş gerçekten güzel tarihi bir şehir.Fakat gezdiğim diğer bazı balkan ülkelerinde de beğenmediğim ve beni sinir eden şey komunizm zamanından kalma o boğucu, sıkıcı binalar...

Bükreş'te gezdiğim zamanlarda karşılaşıp tanıştığım türk abilerimiz, arkadaşlarımız sağolsunlar çok iyi ağırladılar bizi.Eğer yurtdışında iseniz ve türkçe birşeyler, biryerler görmek sizi çok ediyor.En azından kendi adıma konuşabilirim:)

Bükreş'in merkezinde bulunan uzun tarihi binaları görebileceğiniz uzun sokakların sonunda dinlenip güzel yemekleryiyebilirsiniz.Hatta burada bulunan çoğu restaurantın sahibi türk.Gerçekten lezzetli yemekler, tatlılar bulabilirsiniz.Geleneksel kıyafetli maraş dondurması satan dondurmacı bile görebilirsiniz.Rumenler ve diğer insanlar türk yemeği hastası diyebilirim...

Gece hayatına girersem çıkamayabilirim.Güzel rumen kızları, çılgınca alkol tüketimi, sabaha kadar açık mekanlar.. vs.:) Romanya ' ya gelipte gece hayatını görmemek olmaz.Benim çok tarzım olmasada dans etmeyi ve eğlenmeyi her insan kadar seviyorum işte.Ama o geceleri eğlenceli kılan da tanıştığımız amerikalı arkadaşlarımızdı.Hatta onlar Bükreş sonrası İstanbul'a devam ederken bende toplamda 8 ay yaşayacağım Iaşi' a doğru yola çıktım.



Şu an Iaşi'tayım güzel bir evim çok ama çok sakin bir hayatım var ve geride bıraktığım 6 ayım..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder