Sayfalar

26 Ocak 2013 Cumartesi

Gecelere Akalım! Dedik



Ağustos ayında hava birazcık sıcak oluyor burada.Deniz kenarına gidip deniz havası alalım dediğimiz bir yer yok malesef burada.Bizde açık mekanları olan yerleri tercih ettik gitmek için. Yaş'ın merkezinde öğrenclerin, genelde herkesin takıldığı barların olduğu yer altı pasajı var.Bu pasaja girerken açık bir mekan yapmışlar ve yaz günü insanlar hep orada.. Arkadaşlarınızla otururken birşeyler içebileceğiniz, klasik mini balkan elbiseli güzel kızların garsonluk yaptığı bir yer.Genel de hep dolu olur, ben boş görmedim.







Sigara içmediğimi belirtmem lazım:) Alkol kullanmasam da kafam güzel moda girebiliyorum! :)

Proje ekibi olarak hep birlikte çıktığımız ilk gecemiz "La baza"..
Bizim kış günleride favorimiz olan jazz, rock müzik çalan değişik bir tarza sahip "La Baza" .Ayrıca alkol, alkolsüz içecekler barlar da clubler de ciddi miktarda ucuz:) İster dans edin ister oturup muhabbet edin.Herkese hitap eden bir mekan.. Burada daha birçok bar var bu tarzda.Sıkıldınız mı? Direk diğer mekana geçin :) Giriş ücreti yoktur.. Öğrenciler kış zamanı genelikle bu mekanları doldurur, partiler düzenler.

Yaş' ın en ünlü gece clublerine de gidelim değil mi? Burası Romanya, gelmişken gitmemek olmaz.


 Gerçekten çılgın partilerin verildiği, güzel rumen kızlarının olduğu büyük klublerden birisi.Biz çok güzel bir konsere gittik bu klubte:) Açıkcası burada sadece fotoğraflar paylaşıcam.Çünkü en güzel açıklamayı onlar yapıyor..




QUEEN Club



Club Motor

Bu tarz erkek görmek istemiyorum! 



İşte en edepli fotoğrafları seçtim yükledim.Genelde partilerin hep sexy temaları var! 
En lüks klublerde giriş ücretinin (sadece erkekler için), 10tl olduğu eğlence dolu mekanlarla dolu bir ülke:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder